torsdag 2 februari 2012

Utan blixt

Jag har tittat i en bruksanvisning, de ni! Utan sonen hemma kan man bli tvungen till såna hemskheter. Där tror jag att jag lärde mig stänga av blixten på kameran. Hur som haver blev den här bilden bättre i alla fall.
Upptäckte häromdagen när jag skulle hem till kära vännen Berit hur bra det är att ha något alster färdigt. Då blev det en tändsticksask och några värmeljus i dekorerad cellofanpåse. Här visar jag en bra förpackning till kaffe, te eller godis som är trevligt både att ge och att få. 
Ute vräker snön ner nu, flera trafikolyckor har rapporterats. Som vanligt blir man då föräldraorolig eftersom sonen ska komma hit från storstaden i morrn.

1 kommentar:

  1. Så himla fin den blev i mest bara vitt...det är vackert att hålla sig till det, men jag lyckas aldrig få till det när jag testar...
    Förstår att du blir orolig, är ju likadan själv...när tror du den ska släppa?
    kram

    SvaraRadera