fredag 17 februari 2012

Terapi

Jag har varit hemma hela veckan med en rejäl förkylning. Som vanligt är jag så lycklig att min hobby är papperspyssel, lagom ansträngande när man orkar sitta upp.


I somras gjorde jag egen vinäger på lite olika bär. Men varje gång jag tänkt ta med en skvätt som gå-bort-present har jag saknat något vettigt att hälla det i. Nu känner jag mig som Mat-Tina när jag redan har förberett detta. Tack Melvin och Marie för flaskorna med sitt forna innehåll, bra för miljön att mamma/svärmor återbrukar.

4 kommentarer:

  1. Hej!
    Vilken smart idé med flaskorna och fiffiga säkert uppskattade gåbortspresenter. Hoppas du nu piggat på dig så att du kan njuta fullt ut av välförtjänt ledighet.
    Ha det så gott
    kram Eva

    SvaraRadera
  2. Håller med om att denna hobby är precis lagom att orka med en stund även om man är dålig.
    Du har gjort jätte fina flaskor.
    Ha en bra kväll.
    Kram Louise

    SvaraRadera
  3. Så snyggt du har altrat flaskorna. Dessa gåvor kommer bli uppskattade. Hoppas du har blivit av med din förkylning

    Kram Anneli

    SvaraRadera
  4. Kanonfina gå bort presenter .......

    Hoppas förkylningen har lagt sig ..........

    Kramar
    //anneli

    SvaraRadera