fredag 3 februari 2012

Bra-att-ha-gå-bort-present


Nä, fotograf ska jag inte bli! Och visst borde jag ha fotat innan den stoppades i påsen. Men jag hoppas att mottagaren blir glad. I morgon är det lördag 4 februari och äntligen dags för den efterlängtade scrapträffen. Jag var på Baronen på hemvägen och handlade lite nya papper, hoppas de ska väcka lite kreativitet. Annars tror jag att alla goa scrappare kan bidra till det i morgon. 
Nu börjar sonen närma sig Kalmar, hoppas han susar förbi så mamma får en kram annars förstår jag att fokus ligger på Nybro och gulliga flickvännen Marie.
För min del bli det lite kökstjänst, ska kreera något gott med kyckling tills älsklingen dyker upp vid femtiden. 
Ha en underbar helg och använd mössa, det har jag gjort i kylan idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar