måndag 6 februari 2012

Kalmar scrappar

Medan snön vräkte ner över en folktom innerstad stretade jag och flera kvinnor med risk för att blöta ner våra papper och andra tillbehör. Vart var alla på väg? Jo till Norra Långgatan 34 där ett gäng scrapintresserade lyckats ordna lokal, gott fika och till och med några priser. Jag är en av de lyckliga kvinnor som fick tillbringa en hel lördag med något av det roligaste jag vet. Kameran packades ner men blev inte använd fast det gjorde ju inget för Louise har lagt upp så fina bilder på sin blogg.
Väl hemma fotade jag två av mina alster.

Eva visade oss en ny vikning som var petig och rolig.


Jag fick möjlighet att använda min nya julklappsstämpel från Magnolia.

Måste få tillägga att jag blev så jätteglad när jag vann ett presentkort hos Hannas pysselstuga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar