onsdag 15 februari 2012

Sjukstuga

Den här tiden på året är det väl snuvigt, febrigt och hostigt hos de flesta, så även här. Igår hade jag dagen till ära en tillfällig formtopp. Härligt för mitt blombud som fick spagetti och köttfärssås. För som sagt bättre att äta enkel mat tillsammans än lyxkäk ensam.

De här vackra rosorna kom min älskling med och så lite choklad förstås.
Bakom blommorna skymtar det som jag tillverkade på senaste scrapträffen.

Bilderna är tagna på Fårö i somras. Så blå som himlen är där har jag aldrig sett den någon annanstans.
Jag har använt julklappsstämpeln med den underbara texten:
"Älskar livet med dig vid min sida."
Som om inte det var nog hade pappret följande fina text:
"Från mitt hjärtas gömma sänder jag denna ömma hälsning till dig från mig:
Jag älskar dig."
Hade varit på Baronens present och Hobby och hittat dessa härligt romantiska papper.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar