onsdag 15 augusti 2012

Resväska


Att tillverka första resväskan var roligt och pilligt. Det finns saker man kan göra i annan ordning och detaljer att förbättra. Handtaget vinner nog på att vara i dubbelt papper, hörndetaljerna kan vara något mindre. Men i stora drag är jag är jag rätt nöjd och hoppas att mottagarna blir glada. Efter mycket övervägande skippade jag faktiskt rosa detaljer, svårt eftersom jag är svag för just den färgen. Jag inser nu att många alster blir riktigt bra utan just rosa.

2 kommentarer:

  1. Den blev ju tokfin med enkla men vackra detaljer.... mjuka milda färger som klarar sig utmärkt utan rosa...
    kram

    SvaraRadera
  2. Fint skapat! Roligt att göra något annorlunda. :)

    (Sent) Svar: Tack för att du berömde mitt lila tackkkort. Ja, det är jag som har tagit studenten. Dock har inte alla tackkort skickats ut en, har haft fullt upp under sommaren.

    Kram

    SvaraRadera