onsdag 8 augusti 2012

Fortsättning följer......


.......på temat: Små layouter blir större med hjälp av restpapperslådan.


Min son Ted var (i alla fall när han var liten) ett fotbollsälskande sommarbarn. Personligen tycker jag det blir mer liv i layouterna när jag trixar med småbitar. Det är bara fantasin som sätter gränserna.

Melvin har fått landa på ett papper som sedan länge varit vikt för honom. "I like to go fast", inte för att mamma gillar när han gör det men en större motorentusiast har jag aldrig mött.

Så till sist denna näst intill platinablonda kvinna som lystet blickar mot ett glas go´dricka.
Vissa nyanser finns det mer av bland småkrafset, rosa är naturligtvis en av dem. Men till min stora förvåning även brunt som jag numera använder i inredning. Rosa och brunt liksom gifter sig med varandra i vår annars ganska vita boning.

Ikväll är det fotboll på TV:n vilket innebär att jag scrappar vidare och snällt sällskapar älsklingen som stekt raggmunkar och fläsk idag, mmmmmm! I ugnen har vi just nu Camilla-knäckebröd på gång, bättre än alla sorters snacks. Vem som vinner ikväll? Jag gör som min fina vän Helén, jag håller tummarna för de goda.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar