torsdag 16 augusti 2012

Mer nostalgi


Kafferep på lekis, där vi hade en underbar dockhörna i vilken jag trivdes. Vi hade en färgad docka och den var hårdvaluta så jag håller den i ett hårt grepp. Samtidigt vilar armen på favoritdockvagnen så ingen till äventyrs skulle försöka ta den. Min dockvagn hemma var nästan likadan men den här hade längre styrstång, tänk att detaljerna var viktiga redan då!


Det här är klassfotot från år två. Lite extra kul att plocka fram då kollegan och jag möter 30 st andraklassare på måndag. Men jag undrar lite över fotografens tanke när han radade upp oss. Som lärare har jag varit med på en del gruppfoton och vad jag förstår försöker de hitta en bra linje. Hur jag än letar kan jag inte hitta den här. Mig hittar ni i alla fall längst fram till höger. Munnen knips envetet igen eftersom jag inte har en enda framtand.

Efter ett glädjande läkarbesök och lite tvätt blir det nu en tur in till vår vackra stad för att titta på mini-triathlon. Men allra först hoppas jag få skåla med min älskling. Det är vi värda efter en något orolig sommar. Just idag skulle jag kunna ta hela världen i famn, livet är underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar