måndag 10 oktober 2011

Nasse diggar

Om man som jag älskar rosa och dessutom är rädd för ett och annat är nog Nasse det ulitmata gosedjuret (tack för den gåvan , Marie och Melvin). Han har sin givna plats på min säng, men här har han landat rakt på högtalaren. Kanske för att njuta av Ring så spelar vi!.
Jag och T har tillbringat helgen i Malmö och bara njutit av vackert väder, god mat, härlig shopping och en fantastisk underhållning med Robert Gustafsson. Äntligen fick min älskling kvittera ut sin födelsedagspresent och jag tror den var till belåtenhet. Jag ville minska på allt kånkande, vilket innebar att inte ett foto blev taget! Nästa gång kanske den tunga boken får stanna hemma istället. Blev inte så mycket läst men nu ska jag kasta mig på sängen och njuta av Änglamakerskan av Camilla Läckberg, tack Berit, Jens och Jenny för en underhållande födelsedagspresent.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar