torsdag 27 oktober 2011

Elsas kort


Det här kortet fick mitt lilla hjärta igår på sin 2-årsdag. Jag har redan fått veta att hon uppskattar att få post. Det värmer farmors hjärta när milen mellan oss är många. Ni som är uppmärksamma ser säkert att det här är en lite pimpad version av de korten jag gjort med mina elever. Det är roligt att testa sig fram med att fixa till och få ett lite annat uttryck än det riktigt enkla som passar för år 1.

Jag måste nog lägga till en bild på lilla prinsessan idag med. Här sover hon middag på min mage i den otroligt bekväma soffan i Marifred. Med rörelser långsamma som hos en sengångare lyckades jag nå mobilen och föreviga ögonblicket.

Ikväll blir det sushi hos Emelie, ännu en födelsedagsupplevelse! Mmmmmmmmmmmmmmm!

1 kommentar:

  1. Det va ett fint kort!!! Kan bara ana hur gla hon blev att få det.

    SvaraRadera