fredag 21 oktober 2011

Äntligen fredag!

Det bästa med att ha kommit tillbaka till jobbet igen är att man numera kan uppskatta fredagarna ännu mer. Idag har jag fikat på stan med min son, sedan blev det en promenad i solskenet. Nu rullar tvättmaskinen för fullt och jag hade att välja på att städa toan eller att blogga, lätt val som ni märker. Fredagar i skolan innebär Elevens val för våra små elever. Jag har haft två omgångar med papperspyssel. Som ni säkert förstår är det stor skillnad mellan sexor (som jag hade tidigare) och ettor (som jag har nu) när det gäller svårighetsgrad på alsterna. Därför känns det extra kul när vi hamnar på rätt nivå.

Här är mitt nallekort...........

och här kommer elevernas................



Visst blev de fina! Det härliga är att de själva är så otroligt nöjda och på den eviga frågan: "Får man ta hem det här?" kunde jag idag svara: Jaaaa!

Hoppas nu att ni alla får en skön fredagskväll! Här blir det ost och kex tillsammans med portvin, ska visst vara gott har jag hört. Fast först...........lite städning!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar