måndag 12 september 2011

Underbara barn


I fredags var det dags för att frosta av frysen och jag fyllde mina blå bunkar med varmvatten för att det skulle gå fortare. När bunkarna sedan låg på diskstället så tänkte jag att: 
-Gud, vad de är fula, varför unnar jag mig inte nya? Alla mina barns födelsedagskakor är nog bakade i dessa.
Så idag efter en ganska tuff förmiddag kommer min fina son med händerna bakom ryggen (då vet man att det är nåt på gång). Melvin och goá flickvännen Marie hade köpt ROSA bunkar till mig. Kan man bli annat än jätteglad?
Idag är det dessutom den 12 september, en mycket speciell dag då en fika på Café Dream för exakt ett år sedan förändrade mitt liv på ett mycket positivt sätt. Vi firar detta med en middag på Larmgatan 10. Älskar dig Thomas!

1 kommentar:

  1. På fotot kan man ju inte se att de blå skålarna skulle ha någre år på nacken.....men visst är de rosa mycket läckrare. Hälsa din goa son med flickvän att arbetskamraterna på din skola blir jätteglada nu när du har fått nya bunkar att baka i.
    Ha det gott
    ses imon 7.30

    SvaraRadera