onsdag 28 september 2011

Rosa julkort

Jag har lite svårt att hålla mig ifrån min favoritfärg. Trots att jag vet att det inte är en traditionell "julfärg" brukar den ändå smyga sig in i något av mina julkort. Pappret med änglarna köpte jag hos Hannas Pysselstuga i Västervik på förra höstens scrapträff. Det har varit användbart till påsar, burkar, askar och kort. Här har jag lackat med Crackle accent, rispat och chalkat kanterna. Provade Crackle accent på ett annat rosa papper men det färgade av sig så motivet blev smetigt rosa lite överallt. Erfarenheten säger mig nu att testa i en kant på alla papper. 
Jag önskar er alla en härlig dag, idag snuddar vi ju sommartemperaturer, härligt!

1 kommentar:

  1. Åhh vad fint och vad du hinner. Härligt med avkopplande pyssel.
    Ha det gott

    SvaraRadera