fredag 30 september 2011

Återvunnen förvaring

Nu märks det att jobbet kommit igång på allvar. Det blir inte så mycket bloggande men jag unnar mig en stunds pysslande varje dag så här kommer lite resultat från förra veckan. Jag tror att jag är rätt bra på att återanvända saker, mina tyger brukar passera många olika stadier innan de når slutstationen. Den här gången har jag fixat till några tomma förpackningar som nu är förvaring för lite pysselgrejer.
En vinägerflaska och några små glasburkar fungerar utmärkt som knappförvaring.


I den här plastasken har det varit topz men nu får den rymma metallbrads.
I dag har jag pysslat med mina små söta ettor som ett inslag i Elevens val. Jag tycker de är så duktiga och hoppas kunna lägga upp något alster här vid senare tillfälle, just nu ska allt glitterlim torka =). Med små barn pysslar man till Ekorren satt i granen där alla sjunger med, mysigt!

Dags för lite fredagsmys som ikväll blir räkcrepes och vitt vin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar