måndag 16 januari 2012

2 år av kärlek

Igår var det två år sedan min son förlovade sig med sin älskade Marie. Det kan väl erkännas så här i efterhand att jag blev lite chockad just då. Det kom helt oförberett men dagen efter blev jag bjuden på förlovningstårta. Den här gången låg jag steget före och fick uppvakta mina härliga ungdomar.

Stämpeln var en av alla pysseljulklappar från min äldsta son med familj. "Älskar livet med dig vid min sida." Just nu är det lite knepigt med någon närmare fysisk kontakt då Melvin jobbar i Stockholm och Marie gör praktik i Smedby. Min tanke var att en bild säger mer än tusen ord och tillsammans med stämpeln är det som en riktig kärleksförklaring. Jag blev så glad när sonen messade och tyckte tavlorna var fina. Det har varit en tuff helg och då är all uppmuntran värdefull.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar