tisdag 17 juli 2012

LO x 2

Nyss visade sig solen och jag tänkte att det blir ju bra med en stund på balkongen mellan tvättmaskinerna, men nä! En regnskur senare är molnen svårare att tränga igenom. Då får det bli lite bloggande. När sommaren inte visar sig från sin bästa sida är pappersträsket en oas.
Stora sonen skickade denna härliga bild på "lilla söta" som en uppmuntran när jag var sjuk.


Tokgillar hennes ansiktsuttryck och kände att jag ville förgylla den ytterligare.
Pappret var perfekt mot den hjärtliga inramningen.

Lite blommor som för en gångs skull inte döljer någon lite skavank utan helt genomtänkt får fungera som dekoration.

Årets stora grej är ju flaggspel och pappret innehöll även en naturlig upphängning för dessa.


Som tack för en trevlig helg kom  även denna bild från sonen. Elsa har precis premiärbadat i Kalmarsund.


Ja, en in och en annan ut, förra fotot fick ärva ramen från det här.
Då blir det dags för en ny sida i mitt album, var urlänge sedan.
Fick ett helt underbart papperskit från Sara som varit i Ullared och shoppat. Rosigt och rosa, riktiga Nettanpapper alltså.
Texten på taggen är från en Peter Le Marc-låt och för evigt förknippad med en mycket liten Elsa.

Hjärtat fick en symbolisk placering. Älsklingen är med på ett litet hörn och så Elsa, båda fyller en stor del av mitt hjärta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar