söndag 15 juli 2012

Joppejdi!

Den här helgen blir det svårt att välja vad som varit bäst så jag presentera allt. 
Andreas väljer pengakuvertet och får en rad otryckta sedlar.
Han gör sedan, tack och lov, ett bättre val, en kylbag!!

.......och där fanns den, en Ipad, hoppas jag skriver rätt, ingen fena på all denna teknik.
Jag har sällan sett någon bli så förvånad och lycklig över en present.

Så blev det lite blött för 25-åringen, inte lätt när svärmor har pool.

Tror inte jag behöver förklara att en av de bästa bitarna i livet är att se nära och kära må gott som vi alla gjorde på Andreas 25-årskalas. Fantastisk kille med en underbar sambo och en duktig svärmor, jag menar, vad skulle kunna bli bättre.

Kanske söndagens vedermödor i skogen:

Gula goda kantareller.

Hallon, blåbär och smultron dränkta i rom till Dajmglass, mmmmmm!


Älsklingen stekte underbara raggmunkar........

.......och kämpade med fläsk som gav små, små brännskador. Men gud så gott det var!
Jag ska njuta av minnet av detta nu när dieten inför njurröntgen på börjas.




1 kommentar:

  1. Åhhhh vad mysigt du har haft det ..............

    Raggmunk o fläsk en favorit här....

    Ha det skönt nu i sommar

    //anneli

    SvaraRadera