tisdag 26 juni 2012

Var är solen?

Efter ett par dagar på sjukhuset hade jag tänkt mig ett vilohem i gassande sol på min balkong. Men eftersom solen tycks ha övergivit vår del av landet för tillfället är den enda alternativa sysselsättningen pyssel. 

Ny förvaring till köket. Efter ett tag blir pappersdekorerade burkar lite sunkiga och behöver bytas ut, det hinner jag ju med nu.


Cellofanpåsar passar att ge bort små presenter i. Den här är tänkt till min sjukgymnast som stöttat mig något alldeles otroligt i kampen om att lyssna på sin kropp kontra att vilja alldeles för mycket.
Den lilla söta flickan har Eva stämplat upp åt mig och textstämplarna som blivit mina favoriter är gåva från sonen och hans familj. 


1 kommentar:

  1. Himla fina burkar!
    Jag förstår att du gillar stämpeln om tid, den är ju på kornet!!!
    kram

    SvaraRadera