onsdag 20 juni 2012

Sommarlov...........

....eller inarbetad tid som det egentligen är. Blev lite upprörd när jag lyssnade på Radio Kalmar, tycker man ska ha mer bakgrundsfakta innan man går ut och diskuterar vårt "sommarlov".
Hur som helst, efter det här läsåret har jag ännu en kollega att tacka. Min visa scrapvän Eva som troget som en hund rundat mig varje dag och efter en pratstund i bilen har dagen fått en bra början.

Att plocka ihop en påse med lite godsaker samt att skriva en personlig hälsning är det minsta man kan göra för en sån vän.

Midsommarmaten inhandlad så nu ska älsklingen och jag mysa med ett glas vitt och en ostbricka.

Sommarkramar till er alla därute i bloggvärlden!


2 kommentarer:

  1. Tackar allra ödmjukast för denna underbara påse med smarrigt innehåll, men inte minst för den fina hälsning och värmande ord som också fanns i påsen.
    Glöm inte bort att det är ömsesidig vänskap...så gott att åka ihop och verkligen hinna ventilera både positivt och negativt i den rusande vardagen.
    Önskar dig och "älsklingen" en behaglig midsommar.
    kramis

    SvaraRadera
  2. Vacker påse och trevlig idé.
    Ha nu ett skönt lov!
    Kram, Lena

    SvaraRadera