torsdag 28 juni 2012

Rapport från pappersträsket

Med några fina papper i lager kan man fixa lite av varje. Jag följer en del inredningsbloggar och har där sett många flaggspel. Letade i restlådan och hittade några matchande papper.
 För att ge min lilla gren ytterligare sommarkänsla monterade jag dit ett par vita fjärilar.
 Min egentillverkade vinäger har blivit en bra gå-bort-present och därför är det bra att ha några flaskor redo.
Fick idén med wellpapp från en av många pysselbloggar.

Tack för fina och värmande kommentarer, idag är det lite mer uppåt, solen har ju visat sig!


3 kommentarer:

  1. Snyggt! Är tokig i vimplar;))
    Ha en skön helg!

    Kram Tesa

    SvaraRadera
  2. Jag gillar också vimplar men har bara vågat göra några små på en LO eller kort. Blev himla fint att dekorera grenen med den!

    SvaraRadera
  3. Vad snyggt det blev med vimplarna på grenen! Gillar också dina flaskor! Kram, Lena

    SvaraRadera