måndag 12 november 2012

Scrapträff

I lördags var det dags för scrapträff igen.
Eva visade oss en ny vikning, tack för det. 
Variation behövs när det ska tillverkas ett och annat julkort. 
Den fina textstämpeln fick jag låna av Lena. 
Jag använde Big shot för att få ut tagsen. 
De blev verkligen fina med mönster, men ack så pilligt det var.
Ikväll har min klädkammare fått sig en välbehövlig genomgång. 
Dammsugaren tackar för sin nya placering och jag har fått fotutrymme vid min dator sedan skrivaren förpassats till en hylla.
Det gäller att vara lite extra flitig den här veckan för på lördag ska goda vänner bjudas på glögg här hemma.
Ja, det är en och annan tomte och lite annat smått och gott som redan tittat fram.

1 kommentar:

  1. Jätte fint. Tyvärr han jag inte se hur man gjorde men det kommer fler tillfällen.
    Ha det så bra tills vi syns nästa gång.

    Många Kramar Louise

    SvaraRadera