söndag 16 september 2012

Villa Lövkullen

Igår var vi på inflyttningsfest hos Mattias och Foffa som tagit över morföräldrarnas hus.
Vi hade med oss den här presenten:
Jag hade tillverkat kort och matchande tändsticksask.
Idén att själv designa huset på kortet fick jag från senaste numret av Inzpira. 


Lyktan kom verkligen till rätt plats.
Jag kunde inte låta bli att fota lite i detta vackra hem.
Det är detaljerna som gör det.








Naturligtvis fick vi helt fantastisk mat.

Tack till paret Strideros för en underbar lördagskväll.




2 kommentarer:

  1. Vilken underbar present ni gav dem och av dina foton att döma måste den ha passat hemmet perfekt.
    kram
    ps Tack för go kommentar inne hos mig, det har jag glömt säga trots att vi träffas varenda dag.

    SvaraRadera
  2. Hej Nettan
    Jag beundrar ditt helt underbara huskort.... det är så tjusigt och jag har ju haft äran att se det live :) Er present verkar ju passa till detta fina hem. Ha det så gott!
    Kramizar Susanne

    SvaraRadera