torsdag 1 mars 2012

Restpapper


Jag fick en hel hög med rosa färdigvikta kort av sonen med familj i julklapp. Som gjorda för att snabbt sno ihop kort med hjälp av lite överblivna småbitar. För rosa papper finns det ALLTID här hemma.

Många av mina alster har jag valt att fotografera på mina barstolar, lagom höjd och nära fönstret är viktiga detaljer när vinterljuset inte ger bästa förutsättningarna för foto. Nu är mina stolar sålda och det är lite för kallt för balkongfotografering ännu så jag måste visst hitta en ny plats. Jag kan ägna mina tankar åt det nu när jag återigen är hemma, den här gången nästan utan röst. Vilsamt för omgivningen kanske men jag vill ju vara frisk och gå på scrapträff på lördag.

1 kommentar:

  1. Hej på dig , jättefint kort du gjort .....

    Nu är det dax igen på Lördag oj oj oj vad kul vi ska ha .................

    Kram på dig
    //anneli

    SvaraRadera