tisdag 6 december 2011

Melissa Horn.....

..........en liten tjej med många och stora gitarrer. I söndags inkasserade jag min allra sista upplevelse från min födelsedag i oktober. Älsklingen bjöd på fantastisk mat på Larmgatan 10. Sedan blev det konsert i Kalmarsalen.
Det här är mindfulness, man måste vara med här och nu för att njuta av de underbara texterna som då och då framkallar ett starkt minne och en tår på kinden. Tack T för en fantastisk kväll.
Igår blev det inköp av nästa upplevelse. Yngsta sonen med flickvän har fått välja på julklappar eller revy på Kalmar teater. Han valde det senaste, jipeeee! Då får ju även vi andra en trevlig kväll.
Nu ska jag försöka skaka liv i sonen eftersom insulinpumpen kör sin lilla trudelutt, dock inte den vanliga Fyr Elise (Jag hittar inget tyskt u här.) undrar varför.
Ha en bra dag i vintermörkret och tänk på att det är bättre att tända ett ljus än att förbanna mörkret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar