onsdag 18 maj 2011

Pysselpassion

En av mina allra första stämplar var Prins Melwin från Pysselpassion. Den var svår att motstå då jag har en egen Melvin.

Med tiden blev min Melvin äldre men motiven på Pysselpassions stämplar var fortfarande en liten gullig kille.
När vi var på scrapmässa i Göteborg så nämnde jag det när vi besökte Pysselpassions monter.
Och tänk precis lagom tills det var dags för körkortet kom stämpeln Melwin kör bil. Pappret med texten fick jag av Eva långt innan det var dags för körkortet. Hon känner väl till min sons intresse för allt som går på hjul.
Körkortet ska väl användas och när jag var på Elsas dop passade Melvin på att köra sitt första Blackrace. Det syns lite dåligt på LO:n men precis som på kortet finns där en liten skyddsängel.

"Föräldrar håller sina barn i handen för en tid
men för alltid i sitt hjärta"




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar